IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

آخرین اخبار حوزه تکنولوژی در تلگرام اطلاع رسانی میشوند . در وبلاگ رسمی ما ، تنها مقداری از اخبار و فعالیت های اخیر گروه ما قرار خواهد گرفت .


تعطیلات عید تمام شد و دوباره فصل کار و تحصیل جان تازه گرفت. بسیاری از ما در طول روز به دلیل مشغله‌های مختلف نمی‌توانیم به طور مداوم آنلاین بوده و اطلاعات خود را به روز کنیم. به این دلیل مطلبی را برای شما در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید اطلاعات خود را به روز کنید.


برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه تکنولوژی و فناوری های دیجیتال و همچنین مطالب علمی ، کاربردی و نقد و بررسی ها به کانال خبرگذاری در تلگرام مراجعه نمایید .


تصاویری از پنل شیائومی مکس لو رفت؛ رونمایی در ماه می 2016

اخیراً حدود 250 هزار کاربر در نظرسنجی انتخاب نام تلفن هوشمند جدید شرکت شیائومی شرکت کردند. در این میان 116294 نفر از آن‌ها نام شیائومی مکس را در بین انتخاب‌های دیگر (پرو، پلاس و بیگ) برگزیدند. حالا اخیراً تصویری از پنل شیائومی مکس لو رفته است.

سامسونگ و سفارش 100 میلیونی صفحه آمولد برای آیفون 2017

نسخه چینی مجله وال استریت ژورنال، با منبعی غیر کره‌ای ادعا می‌کند که اپل قرارداد 3 ساله را با شرکت سامسونگ، برای تولید صفحه‌نمایش‌های OLED آینده این شرکت امضا کرده است. البته در گذشته شایعه شده بود که اپل قصد دارد از صفحه‌نمایش OLED در آیفون 2017 خود استفاده کند و همکاری بین اپل و سامسونگ هم پیش‌بینی شده بود.

موتورولا موتو G4 پلاس به زودی از راه می رسد


در ماه ژانویه، یکی از مسئولان کمپانی لنوو از محصولات جدید موتورولا در سال جاری خبر داد و اعلام کرد که همه آن‌ها با سنسور اثرانگشت و صفحات نمایش حداقل 5 اینچی ارائه خواهند شد. موتو G4 پلاس این کمپانی به‌زودی از راه می‌رسد.

اپل سفارش قطعات آیفون را برای سه ‌ماهه‌ی دوم سال کاهش داده است

هرچند که نمی‌توان لقب ناموفق را به فروش آیفون‌های اپل اعطا کرد اما این کمپانی کوپرتینویی حدود پنج ماهی است که روند نزولی را در پیش گرفته است و فروش کاهشی را تجربه می‌کند. این اطلاعات برمبنای گزارشی به‌دست‌آمده که ادعا می‌کند سفارش قطعات آیفون توسط اپل کاهش یافته است.

قسمت دوم فیلم ددپول در راه است؛ کمپانی فاکس به فکر تسخیر سینما

شاید برای بسیاری از علاقه‌مندان به فیلم ددپول جالب باشد که بدانند به‌زودی قرار است قسمت دوم فیلم ددپول ” Deadpool 2 ” ساخته شود. این خبری است که کمپانی فاکس و رایان رینولدز بازیگر نقش اصلی این فیلم به آن اشاره کرده‌اند. با این حال تاریخ آغاز ساخت فیلم عنوان نشده است.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی