IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

آخرین اخبار حوزه تکنولوژی در تلگرام اطلاع رسانی میشوند . در وبلاگ رسمی ما ، تنها مقداری از اخبار و فعالیت های اخیر گروه ما قرار خواهد گرفت .


بهار به بهترین روزهای خود نزدیک شده و همگی از هوای خوب و بوی گل‌ها لذت می‌بریم. بسیاری از ما در طول روز به دلیل مشغله‌های مختلف نمی‌توانیم به طور مداوم آنلاین بوده و اطلاعات خود را به روز کنیم. به این دلیل مطلبی را برای شما در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید اطلاعات خود را به روز کنید:


ZUK Z2 Pro با 6 گیگابایت رم و امکانات قدرتمند؛ اولین پرچمدار واقعی جهان

کمپانی‌های چینی همیشه ماه آوریل را به تسخیر خود در می‌آورند. در 21 روز گذشته تلفن‌های هوشمند متعددی رونمایی شدند که حساب آن‌ها از دستمان در رفته است. حالا ZUK Z2 Pro را نیز باید به این لیست بی افزاییم.


ماوس گیمینگ ایسوس ROG Spatha : اسلحه‌ای مخوف برای گیمرها

ایسوس یکی از کمپانی های صاحب نام در تولید و عرضه محصولات گیمینگ است. ماوس گیمینگ ایسوس ROG Spatha که به تازگی معری شده است ، اسلحه‌ای مخوف برای گیمرها است که در خبرگذاری درباره آن مفصل صحبت کردیم .

خودرو الکتریکی LeEco معرفی شد؛ تحولی نو در قاره کهن

از دیدن تیتر این خبر تعجب نکنید. درست است خودرو الکتریکی LeEco شب گذشته و طی یک مراسم، برای نخستین بار معرفی شد تا این کمپانی چینی نشان دهد می‌خواهد رقیب جدی برای تسلا موتور و سایر بزرگان تولیدکننده این صنعت باشد .

مرورگر کروم و ثبت ماهانه 1 میلیارد کاربر فعال در پلتفرم‌های اندروید و آی او اس

گوگل به‌تازگی اطلاعاتی را در خصوص نسخه موبایلی مرورگر کروم منتشر کرده است که بر اساس آن باید این مرورگر وب را بهترین اپلیکیشن در حیطه خودش دانست. ماهانه 1 میلیارد کاربر موبایل در این مرورگر به فعالیت می‌پردازند که در جای خود می‌تواند رقم بسیار شگفت انگیزی به‌حساب آید.

اکسپریا ام اولترا و استفاده از ترکیب دوگانه دوربین 23 مگاپیکسلی

در حالی که ما منتظر رونمایی از اکسپریا ایکس پریمیوم (Xperia X Premium) هستیم خبرهایی به گوش می‌رسد که گویا قرار است یک گوشی میان رده با مشخصات جالبی به نام اکسپریا ام اولترا (Xperia M Ultra) رونمایی شود.

ساعت هوشمند CoWatch با نرم‌افزار تشخیص صدای Alexa یکپارچه شد

نسبت به چند سال گذشته ساعت‌های هوشمند کارآمدتر شده‌اند، اما هنوز راه درازی را برای گسترش کاربردهای خود دارند. ساعت هوشمند CoWatch قصد دارد با ادغام شدن با نرم‌افزار تشخیص صدای Alexa (متعلق به شرکت Amazon) از زندان کاربردهای محدود ساعت‌های هوشمند خارج‌شده و دریچه‌ای نو به‌سوی آینده‌ای روشن‌تر برای ساعت‌های هوشمند باز کند.

آمار فروش یک چهارم اول سال 2016؛ سامسونگ بالاتر از اپل

یکی از الگوهای تکراری آمار فروش تلفن‌های هوشمند مربوط به صعود و سقوط دو کمپانی اپل و سامسونگ در محدوده‌های زمانی مختلف سال است. در خبرگذاری آی تی آرنا به بررسی آمار فروش این دو کمپانی در سال 2016 پرداختیم.

کوچکترین اسپیکر قابل حمل جهان معرفی شد : BeoPlay A1 کوچک ولی قدرتمند

کمپانی Bang and Olufsen باری دیگر شاهکار آفرید. این تولیدکننده لوازم موسیقی روز گذشته از کوچک‌ترین اسپیکر قابل حمل جهان به نام BeoPlay A1 رونمایی کرد. این اسپیکر بلوتوثی برخلاف جثه کوچکی که دارد دارای قدرت بسیار بالایی بوده و با قیمت 249 دلار عرضه خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی