IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

آخرین اخبار حوزه تکنولوژی در تلگرام اطلاع رسانی میشوند . در وبلاگ رسمی ما ، تنها مقداری از اخبار و فعالیت های اخیر گروه ما قرار خواهد گرفت .

رونمایی از نسخه جهانی آی تی آرنا

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ


با سلام خدمت شما همراهان گرامی آی تی آرنا . امروز روز بزرگی برای تیم آی تی آرنا و همچنین تحریریه ماست . ما امروز مفتخریم که اعلام کنیم از نسخه جهانی آی تی آرنا رو نمایی میکنیم . در ادامه با ما همراه باشید ...



همانطور که پیش تر در کانال خبرگذاری در شبکه اجتماعی تلگرام اعلام شده بود ، در حال طی مراحل برای به سر انجام رساندن این هدف بودیم که با یاری خداوند یکتا بالاخره موفق با اجرای آن شدیم . امروز همزمان با بازگشایی شعبه تحریریه در خارج از کشور ، از نسخه جهانی آی تی آرنا نیز رونمایی میکنیم . نسخه جهانی آی تی آرنا ، ویژگی هایی دارد از جمله اینکه : زبان نسخه جهانی انگلیسی میباشد و در زمینه خبرگذاری با همکاران خارجی ، همکاری خواهیم کرد ، همچنین اخبار در این نسخه سریعتر بروز رسانی خواهند شد . لازم به ذکر است که نسخه جهانی و شبعه خارج از کشور تحریریه آی تی آرنا ، کار خود را از شنبه شروع خواهد کرد .


---------------------------------------


با این تفاسیر ، خبر گذاری آی تی آرنا نخستین خبرگذاری ایرانی میباشد که به صورت جهانی هم فعالیت میکند .


---------------------------------------


امیدواریم با تکیه بر الطاف الهی و همچنین همراهی شما دوستان عزیز ، بتوانیم در آینده فعالیت های بهبود بخشیم و نقشی را در بالابردن سطح علمی جامعه ایفا کنیم .



آدرس پایگاه های نسخه جهانی آی تی آرنا به شرح زیر میباشد :


وب سایت رسمی نسخه جهانی آی تی آرنا و شعبه خارج از کشور تحریریه


آدرس خبرگذاری نسخه جهانی در تلگرام





IT Arena Global Version

April , 2016


... So With Us

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی