IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

آخرین اخبار حوزه تکنولوژی در تلگرام اطلاع رسانی میشوند . در وبلاگ رسمی ما ، تنها مقداری از اخبار و فعالیت های اخیر گروه ما قرار خواهد گرفت .


با طی شدن زمان یک هفته از شروع دور دوم مسابقات آی تی آرنا  و همچنین فرا رسیدن زمان اعلام نام برنده خوش شانس این دوره ، قرعه کشی امروز در تحریریه آکادمی دیجیتال لایت دریم انجام شد . در ادامه با ما همراه باشید ... 


همانطور که میدانید دور اول سری مسابقات آی تی آرنا در روز جمعه هفته قبل شروع شد . حالا پس از گذشت یک هفته زمان اعلام برنده خوش شانس این سری از مسابقات فرا رسیده است . همچنین میدانید که سوال مسابقه هفته قبل ، مشخص کردن مشخصات خودروی مورد نظر بود .

------------------------------------------------------------


قبل از اعلام نام برنده باید به شما اعلام کنیم که پاسخ درست مسابقه هفته قبل ، گزینه چهارم یعنی نیسان - الکتریکی بود . همانطور که در تصویر مسابقه نیز در همین مورد سوال شده بود . خودروی مورد نظر ، نیسان لیف ( Leaf ) بود که مدل های اولیه آن در سال 2011 میلادی عرضه شده بود . همچنین این خودرو از نسل جدید خودروهاست که البته الکتریکی میباشند .




----------------------------------------------


به طور کل 246 نفر در این مسابقه شرکت کرده بودند که از این تعداد ، 149 نفر پاسخ درست را برای ما ارسال کرده بودند که این از آمار سری قبل بسیار بیشتر بوده است .


برنده دور دوم مسابقات آی تی آرنا و یک دستگاه تبلت هیبریدی مایکروسافت سرفیس پرو 3 به همراه امکانات کامل :


جناب آقای سجاد قاسمی فر با پیش شماره 0921 و سه شماره آخر 266



ضمنا در پایان باید اعلام کنیم که آن دسته از شرکت کنندگانی که برنده مسابقه ما میشوند ، بر اساس اطلاعات تماسی که در فرم تماس برای ما ارسال کرده اند ، با آنها تماس خواهیم گرفت .


امیدواریم برنده دور بعدی مسابقات ما شما باشبد . 


دور بعدی مسابقات نیز امروز به همراه سوال مسابقه اعلام خواهد شد .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی