IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

آخرین اخبار حوزه تکنولوژی در تلگرام اطلاع رسانی میشوند . در وبلاگ رسمی ما ، تنها مقداری از اخبار و فعالیت های اخیر گروه ما قرار خواهد گرفت .


بهار به بهترین روزهای خود نزدیک شده و همگی از هوای خوب و بوی گل‌ها لذت می‌بریم. بسیاری از ما در طول روز به دلیل مشغله‌های مختلف نمی‌توانیم به طور مداوم آنلاین بوده و اطلاعات خود را به روز کنیم. به این دلیل مطلبی را برای شما در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید اطلاعات خود را به روز کنید :




باتری ورنی Apollo Lite در 30 دقیقه به 75 درصد شارژ کامل می‌رسد

ورنی به تازگی گوشی با 6 گیگابایت رم به جهانیان معرفی کرده است؛ ورنی آپولو (Vernee Apollo) که از سخت‌افزار جالبی نیز بهره می‌برد. حال به نظر می‌رسد این گوشی یک برادر کوچک‌تر نیز خواهد داشت که البته قابلیت جالبی نیز دارد. ورنی Apollo Lite قادر است باتری صفر درصدی خود را در 30 دقیقه شارژ به 75 درصد برساند.

پایان جنگ دادگاهی اپل با FBI پس از آنلاک آیفون 5c دیگر

پلیس فدرال امریکا (FBI) طی دو ماه گذشته دو پرونده حقوقی مرتبط با کمپانی اپل و آنلاک آیفون‌های این شرکت را زیر دست داشته است. آیفون 5c که مالک آن تروریستی با نام سید فاروق بود، نهایتا توسط سرویس جانبی آنلاک شد و در نتیجه کدورت جدیدی بین سازمان امنیت و کمپانی اپل به وجود نیامد.

چین قصد دارد یک نیروگاه هسته‌ای شناور بر روی آب بسازد

نیروگاه‌های هسته‌ای یکی از حساس‌ترین سازه‌های صنعتی در تمام جهان هستند و به دلیل شرایط خاصی دمایی و زیست محیطی، نمی‌توان آن‌ها را در هر مکانی تاسیس کرد. به همین دلیل دولت چین به فکر تاسیس نیروگاه هسته‌ای شناور بر روی آب افتاده است تا بتواند این محدودیت‌ها را از میان بردارد.

کوالکام در سال ۲۰۱۶ به روزهای خوب باز می گردد

پس از آنکه کوالکام در سال ۲۰۱۵ میلادی وضعیت چندان مطلوبی نداشت، حال به نظر می‌رسد با توجه به گزارش مالی فصل اول ۲۰۱۶، شاهد بازگشت این کمپانی به روزهای خوبش تا پایان سال خواهیم بود.

یاهو از ۱۰ شرکت پیشنهاد خرید جدی دریافت کرده است

یاهو پس از سه سال تلاش بی‌ثمر برای نجات هسته‌ی اصلی کسب و کارش، تصمیم به فروش آن گرفته است. تا کنون اخبار و شایعات زیادی در مورد شرکت‌های علاقمند به خرید یاهو منتشر شده است. طبق آخرین خبرها، حدود ۱۰ شرکت به طور سمی درخواست خود را ارائه کرده‌اند که پیشنهاد برخی از آنها به ۸ میلیارد دلار می‌رسد.

ویوو بوک ایسوس با 14 ساعت عمر باتری معرفی شد

کمپانی ایسوس روز گذشته از یک نوت بوک جدید رونمایی کرد. ویوو بوک ایسوس E403SA دارای یک صفحه نمایشی 14 اینچی و ضخامتی بسیار کم است. این محصول با توجه به وزن و طراحی ایده آل صفحه کلید خود گزینه‌ای عالی برای نویسندگان به حساب می‌آید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی