IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

مطالب علمی و اخبار حوزه تکنولوژی

IT ARENA

آخرین اخبار حوزه تکنولوژی در تلگرام اطلاع رسانی میشوند . در وبلاگ رسمی ما ، تنها مقداری از اخبار و فعالیت های اخیر گروه ما قرار خواهد گرفت .


روز گذشته به مقایسه کراس اوورهای لیفان X50 و H30 پرداختیم، در مورد وارد شدن شورلت به ایران نوشتیم و از نامه‌ی وزیر گفتیم که ظاهرا پاره شده است و مطالب مهم دیگری را نیز پوشش دادیم. برای از دست ندادن این مطالب مهم در ادامه با آی تی آرنا همراه شوید.

بهار به بهترین روزهای خود نزدیک شده و همگی از هوای خوب و بوی گل‌ها لذت می‌بریم. بسیاری از ما در طول روز به دلیل مشغله‌های مختلف نمی‌توانیم به طور مداوم آنلاین بوده و اطلاعات خود را به روز کنیم. به این دلیل مطلبی را برای شما در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید اطلاعات خود را به روز کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه تکنولوژی و فناوری های دیجیتال و همچنین مطالب علمی ، کاربردی و نقد و بررسی ها به کانال خبرگذاری در تلگرام مراجعه نمایید .



سه گوشی که جک هدفون 3.5 میلی‌متری نخواهند داشت

گوشی‌های بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری از راه رسیدند. این جمله را به‌ یاد داشته باشید تا ببینیم که عملکردشان چگونه خواهد بود. می‌تواند قابل‌ درک باشد اگر تاکنون نام LeEco را در بازار گوشی‌های هوشمند نشنیده باشید. این نام یک برند تجاری بزرگ در چین است که قبلاً با نام LeTV شناخته می‌شد.

آمار فروش تلفن‌های همراه هوشمند در سه ماهه‌ی اول میلادی اعلام شد

بنا بر آماری که به‌تازگی منتشر شده است، سال ۲۰۱۶ برای تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند تا به اینجای کار به هیچ وجه سال موفقی نبوده است. هم به‌صورت سالانه و هم به‌صورت بازه‌ی مشابه در سال گذشته، آمار فروش اسمارت‌فون‌ها کاهش یافته است و این خبر خوبی برای کمپانی‌ها نیست.

شورلت رسما وارد بازار خودرو ایران می‌شود

پس از رفع تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، صنعت خودرو لایروبی شد، چنانکه ابر خودروسازان جهان، امروزه برای صدور محصولاتشان به کشورمان در تقابل هستند. حال خبر دار شده‌ایم که شورلت اولین زنگ را به صدا در آورده و با میانجی‌گری کره‌ی جنوبی، به‌زودی شورلت‌ها را در سطح شهر خواهیم دید.

اوکیتل K6000 پریمیوم ؛ محصول جدید اوکیتل

اوکیتل K6000 پریمیوم گوشی هوشمند جدید کمپانی چینی اوکیتل خواهد بود که با یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی راه‌اندازی خواهد شد. اوکیتل یکی از کمپانی‌های کوچک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است.

کوچکترین تلفن هوشمند اندرویدی جهان

با اینکه این روزها شاهد افزایش اندازه گوشی‌های هوشمند هستیم، اما در این بین شرکت‌هایی نیز پیدا می‌شوند که هنوز هم محصولاتی در اندازه کوچک تولید می‌کنند. در ویدیوی ادامه مطلب می‌توانید کوچک‌ترین تلفن هوشمند اندرویدی جهان را مشاهده کنید.

H30 کراس یا لیفان X50 ؟
دانگ فنگ H30 کراس و لیفان X50 دو کراس اوور موجود در بازار ایران هستند. H30 هنوز به خیابان‌های ایران پای نگذاشته و قرار است در مرداد ماه در شهرهای مختلف ایران دیده شود. اما X50 چند صباحی است که در خیابان‌ها دیده شد و شاهد نقد یا تعریف از آن هستیم.

اپل به مک بوک و مک بوک ایر جانی دوباره بخشید

اپل به تازگی دستی بر سر و روی مک بوک و مک بوک ایر خود کشیده و با سخت افزار به‌روز شده و قدرتمندتری، آن‌ها را روانه‌ی بازار کرده است. البته تنها سخت افزار این محصولات نبوده‌ که دچار تحول شده‌ و گویا رنگ‌‌بندی این محصولات نیز نمونه‌های بیشتری را شامل شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی